e lancia le corna come boomerang!!!!

E un’altra succosa anticipazione!!!!!

IL MUCAPELO!!!!!!

Si narra che:

La me Bessie è ‘na brava Mucapelo. E’ una di quelle abituà a stare con noialtri. La me dà latte e pelo, e mi ghe do da magnare.

Nà volta l’hanno presa anca par i giochi del Lungo Sole. C’avete presente? Quando i giovani della Valle se sfida a schivar le corna. Quelo che non vien preso mai, el diventa il Re della Festa. Lo son stà anca mi, na volta.

Come che le fa a lanciar le corna? Non c’ho mica idea. N’dè a chiederlo ai sapientoni della Torre. Magari lori lo sa. Me nono me diceva che le Mucapelo le han fatte i maghi, tanto tempo fa. Che le montava par ndare in guera.

Non ghe se niente da ridere! Ste qua nella Valle le pare paciose. Ma se ndate in alto, state tenti. Quelli dei villaggi alti c’hanno fatto amicizia, ma con gli estranei son cattive come le castagne nere. Le difende i prati come matte. Ti tè sembri anca svelto. Forse la prima volta te le schivi anca, le corna: il problema sta quando le torna indrio!

Il vecio Toni, poi, el raconta sempre de quando era a caccia con Bepi e han fato rabbiare le Mucapelo. Flint dice che le gà inizià a fare il loro verso, tute insieme. Na roba mai sentia. La montagna la gà tremà e poi è vegnuta giù na valanga dal monte. Toni se gà salvà; Bepi l’è ancora là sotto. Le Mucapelo? Stavano là, piantate coi zoccoli: se gà scrollà la neve dal pelo e sono ndate via.

N’altra roba! Me racomando: non cavategli le corna: è un sacrilegio! Qua magari i soldati ve caccia solo fora dalla città; ma su sui Villaggi Alti, i ve impica a un palo fora dalle porte.

E poi, porta cativa sorte! Bob el guercio se vantava del suo pugnale fatto con le corna, finché non è inciampà, cavandose l’ocio col pugnale. Mi v’ho avertio!

continua…

Annunci

Rispondi

Effettua il login con uno di questi metodi per inviare il tuo commento:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...